• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

CRM w pigułce

Blog poświęcony oprogramowaniu do zarządzania relacjami z klientami. Co to jest CRM? Jakie są jego najważniejsze funkcjonalności? Dlaczego program CRM jest niezbędny w każdej firmie?

Strony

  • Strona główna
  • Linki

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 01 02 03 04

Archiwum

  • Grudzień 2024
  • Wrzesień 2019
  • Grudzień 2018
  • Październik 2017
  • Kwiecień 2017
  • Grudzień 2016
  • Marzec 2016
  • Styczeń 2016
  • Listopad 2015
  • Sierpień 2015
  • Czerwiec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Grudzień 2014
  • Październik 2014
  • Lipiec 2014
  • Styczeń 2014
  • Listopad 2013
  • Wrzesień 2013
  • Sierpień 2013

Archiwum grudzień 2014


Integracja CRM z centralą telefoniczną

Aby CRM jak najlepiej wspierał pracę handlowców oraz innych pracowników warto pomyśleć nad połączeniem systemu do zarządzania relacjami z klientami z infrastrukturą telefinfoirmatyczną. Tak zintegrowany CRM daje nowe możliwości. Najważniejsze z nich to:

- inicjowanie połączeń bezpośrednio z programu CRM

- identyfikacja rozmówcy

Dzięki tym dwóm funkcjom użytkownik systemu CRM zawsze wie z kim będzie rozmawiał nawet jeszcze przed podniesieniem słuchawki. System CRM wyswietli kluczowe informacje na temat dzowniącego.

 

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami co to jest crm, do czego służy, jakie są jego najważniejsze funkcje oraz zadania.Więcej na stronie www.itcube.pl/crm

 

24 grudnia 2014   Dodaj komentarz
crm   opinie   referencje   itcube   itcube crm   platan  
Itcube | Blogi