Film poświęconoy serwisowi w programie...
Zapraszam do obejrzenia filmu reklamowego poświęconego modułowi SERWIS:
http://itcube.pl/dlaklienta_youtube.php?movie=z2W02Rg-uOU
Więcej o module SERWIS można znaleźć na:
Blog poświęcony oprogramowaniu do zarządzania relacjami z klientami. Co to jest CRM? Jakie są jego najważniejsze funkcjonalności? Dlaczego program CRM jest niezbędny w każdej firmie?
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
29 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
Zapraszam do obejrzenia filmu reklamowego poświęconego modułowi SERWIS:
http://itcube.pl/dlaklienta_youtube.php?movie=z2W02Rg-uOU
Więcej o module SERWIS można znaleźć na:
Najnowsza wersja naszego oprogramowania klasy CRM została oparta o silnik bazodanowy MariaDB. Oparcie programu o tą bazę danych otwiera morze możliwości, do których można zaliczyć:
Pełną obsługę kodowania UTF 8 co w praktyce przekłada się na możliwość wprowadzania danych do programu crm przy użyciu niestandardowych zestawów znaków, w tym cyrylicy lub alfabetów arabskich, chinskiego itd
Więcej informacji na www.itcube.pl
Przeczytaj także o module projekty na stronie producenta oprogramowania.
Zobacz filmy poświęcone systemowi CRM, co to jest CRM, jakie ma funkcjonalności, w czym może mi być przydatny:
W najnowszej wersji naszego oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami wprowadzono zupełnie nowe style wydruku dokumentów handlowych. Charakteryzują się one estetycznym oraz zgodnym z najnowszymi trendami wyglądem co zadowli nawet najbardziej wymagających użytkowników. Oferuje dodatkowo możliwość definiowania strony tytułowej, myśli przewodniej oraz podsumowania. Oferta podzielona jest na kilka czytelnych stron. Pierwsza strona to wstęp do oferty, kolejne strony dotyczą produktów i usług które proponujemy kupującemu. Ostatnia strona to z kolei podsumowanie. Zachęcamy do prztestowania nowych ofert w systemie CRM!
Kolejna ważna zmiana wprowadzona ostatnio to indywidualne wzroce procesów. Od teraz każdy użytkownik systemu CRM nie tylko może we własnym zakresie projektować schematy postępowań, ale również wyodrębniać je do osobnych menu. Jako przykłąd warto tutaj wskazać proces reklamacyjny, obiegu dokumentu w firmie, realizacji zlecenia/zamówienia czy działań handlowo-marketingowych. Funkcjonalność ta gwarantuje poprawę czytelności i ergonomii pracy.
Zobacz w czym może pomóc CI jeszcze nasz CRM!
Zobacz także:
Ciekawe informacje na temat systemów CRM