Jedną z podstawowych funkcji, którą stawiamy przed systemem crm jest porządkowanie danych. Dlatego też aby wyszukiwanie danych w aplikacji CRM było jeszcze łatwiejsze i szybsze przekazaliśmy do użytkowania nowy mechanizm dostępny z poziomu karty kontrahenta. Funkcja ta jest bardzo istotna w sytuacji, w której zależy nam na szybkim znalezieniu informacji związanych z klientem, a nie wiemy gdzie ją zapisaliśmy w systemie. Opcja ta pozwala zaoszczędzić czas, który możemy wykorzystać aby jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów.
W przypadku zarządzania projektami w systemie crm wprowadziliśmy podział historii projektu na niezależne wątki. Oznacza to łatwy podział całej historii realizacji procesu na wątki związane z poszczególnymi klientami biorącymi udział w danym projekcie. Dzięki temu możemy szybko prześledzić historię realizacji projektu pod kątem różnych firm.
System CRM to nie tylko porządkowanie danych oraz szybki dostęp do informacji. To znacznie więcej. Zapraszamy do zapoznania się funkcjonalnością systemów do zarządzania relacjami z Klientami!