• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

CRM w pigułce

Blog poświęcony oprogramowaniu do zarządzania relacjami z klientami. Co to jest CRM? Jakie są jego najważniejsze funkcjonalności? Dlaczego program CRM jest niezbędny w każdej firmie?

Strony

  • Strona główna
  • Linki

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30 31 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 01 02

Linki

  • Bez kategorii
    • Filozofia CRM
    • Linki
    • O ITCube CRM
    • www.itcube.eu
    • www.itcube.pl
    • www.itcubecrm.pl

Archiwum

  • Grudzień 2024
  • Wrzesień 2019
  • Grudzień 2018
  • Październik 2017
  • Kwiecień 2017
  • Grudzień 2016
  • Marzec 2016
  • Styczeń 2016
  • Listopad 2015
  • Sierpień 2015
  • Czerwiec 2015
  • Kwiecień 2015
  • Grudzień 2014
  • Październik 2014
  • Lipiec 2014
  • Styczeń 2014
  • Listopad 2013
  • Wrzesień 2013
  • Sierpień 2013

Najnowsze wpisy, strona 3


< 1 2 3 4 >

Zwiększ sprzedaż dzięki CRM!

Każdy zaawansowany system do zarządzania relacjami z klientami (and. Customer Relationship Managment) powinien udostęniać intuicyjne mechanizmy do przygotowania ofert. Kretor ofert to niezwykle użyteczne narzędzie dla osób parcujących w dziale handlowym. Tak więc nieustannie staramy się aby nasz mechanizm do twozrenia dokumnetów handlowych był jak najbardziej intuicyjny oraz funkcjonalny. Obencie opracowaliśmy automatyczne tworzenie dokumnetów pdf bezpośrednio z systemu CRM. Dzięki tej funkcji nawet mobilny handlowiec będzie mógł stworzyć na telefonie komórkowym ofertę i wysłać ją do klienta w postaci pdf!

Kreator dokumentów handlowych dotyczy także innych obiektów w systemie jak zamówienia, faktury, zakupy. Tym samym w naszym systemie CRM możesz stworzyć także zamówienie czy fakturę proforma i wysłać ją do kupującego jako załącznik pdf. 

Warto także zapoznać się z innymi funkcjami systemu CRM oraz dowiedź się jakie korzyści przedsiębiorstwo uzyska wdrażając program do zarządzania kontaktami z klientami.

15 stycznia 2014   Dodaj komentarz
serwis   crm   pdf   crm online   system crm  

Zatrudnimy handlowieca systemu CRM

Szukamy kandydata na stanowisko - handlowiec/konsultant ds oporgramowania CRM. Do obowiązków pracownika będzie należało:

- pozyskiwanie klientów,

- prezentacja systemu,

- negocjacje handlowe,

- utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi Klientami.

Zainteresowane osoby mogą przesyłać CV na adres: praca@itcube.pl 

crm

05 listopada 2013   Dodaj komentarz
crm   handlowiec  

CRM wspiera nowoczesne formy komunikacji!

CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientami - to nie tylko filozofia postępowania, ale także wyspecjalizowane oprogramowanie dzięki któremy możemy wdrożyć koncepcję firmy. Najnowsza wersja naszego systemu CRM wspiera kolejne formy komunikacji z kleintami. Przede wszystkim moduł CTI został rozbudowany o możliwość komunikacji z centralami voice over ip. Zmodyfikowano także moduł faksowy aby nie tylko mógł komunikować się z urządzeniami faksującymi ale także z serwerami typu email2fax. Taki erozwiązanie eliminuje konieczność posiadania fizycznego urządzenia do wysyałnia faksów.

 

20 września 2013   Dodaj komentarz
crm   system crm   crm online  

Porządkowania danych w systemie crm

Jedną z podstawowych funkcji, którą stawiamy przed systemem crm jest porządkowanie danych. Dlatego też aby wyszukiwanie danych w aplikacji CRM było jeszcze łatwiejsze i szybsze przekazaliśmy do użytkowania nowy mechanizm dostępny z poziomu karty kontrahenta. Funkcja ta jest bardzo istotna w sytuacji, w której zależy nam na szybkim znalezieniu informacji związanych z klientem, a nie wiemy gdzie ją zapisaliśmy w systemie. Opcja ta pozwala zaoszczędzić czas, który możemy wykorzystać aby jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów.

W przypadku zarządzania projektami w systemie crm wprowadziliśmy podział historii projektu na niezależne wątki. Oznacza to łatwy podział całej historii realizacji procesu na wątki związane z poszczególnymi klientami biorącymi udział w danym projekcie. Dzięki temu możemy szybko prześledzić historię realizacji projektu pod kątem różnych firm.

 

System CRM to nie tylko porządkowanie danych oraz szybki dostęp do informacji. To znacznie więcej. Zapraszamy do zapoznania się funkcjonalnością  systemów do zarządzania relacjami z Klientami!

 

20 sierpnia 2013   Dodaj komentarz
aplikacja crm   system crm   crm   crm online   program crm  
< 1 2 3 4 >
Itcube | Blogi